חפש ב:

קרקעות להשקעה במרחבים עירוניים

התחום של קרקעות להשקעה דורש רמה גבוהה של מקצועיות וידע מתמחה, אך תוכלו להתחיל בכך שתנסו לאתר קרקעות חקלאיות במרחבים אורבניים.

ענבר|2.3.2015|12:57|3419 צפיות
אחד מהמושגים הבולטים ביותר בתחום של קרקעות להשקעה הוא הנושא של קרקע חקלאית. המדובר על קרקע שהייעוד שלה הוא חקלאי וחקלאי בלבד. זאת אומרת שעל גבי קרקע כזאת, הדבר היחיד שניתן לבנות הוא שדה חקלאית, חממות, בתי רשת או בתי מיון ואריזה, אך לא שום דבר מעבר לכך. הפוטנציאל קיים מעצם הסיכוי שאותה קרקע תהפוך בשלב כזה או אחר של חייה לקרקע בעלת ייעוד בנייה פרטית, עסקית, מסחרית או תעשייתית. במצב כזה, שוויה עולה באופן אוטומטי וקיצוני, ומותיר בידי המשקיע רווח משמעותי בתוך זמן קצר.

קרקעות חקלאיות באזורים ומרחבים חקלאיים מוגדרים
יחד עם זאת, כדי ליהנות מפוטנציאל זה, חשוב להבין מה הן אותן קרקעות חקלאיות הנושאות את הפוטנציאל הרב ביותר לתהליך של שינוי ייעוד, וכאן נכנס הנושא של קרקעות במרחבים עירוניים. באזור הערבה והצפון ישנן אין ספור קרקעות חקלאיות, שכנראה לעולם לא יהנו משינוי ייעוד, פשוט מכיוון שהן ממוקמות באזורים חקלאיים מוגדרים, ולכך הן נועדו. בטווח הנראה לעין, לא קיים סיכוי שאותם אזורים יהפכו למרחבים עירוניים שידרשו שטחים חדשים לבנייה פרטית, ועל כן קטנים הסיכויים שאותן קרקעות ישנו את ייעודן.

קרקעות להשקעה הממוקמות במרחבים אורבניים

יחד עם זאת, במרחבים עירוניים באזור המרכז, השרון, ירושלים, חיפה, הצפון והדרום, ולמעשה בכל מרחב עירוני שהוא בכל רחבי הארץ, אפשר למצוא קרקעות חקלאיות רבות הממוקמות בין ריכוזי אוכלוסין, בין שטחים של בנייה פרטית ובין אזורי תעשייה, קרוב לעורקי תחבורה ראשיים וכדומה. עבור קרקעות אלה ישנו סיכוי רב מאוד שייעודן ישתנה בנקודה כלשהי בעתיד, על מנת לאפשר מרחב לפיתוח המרחבים העירוניים.

קרקע אחת שיכולה לשנות את חייכם

אלו הן בדיוק הקרקעות שאותן אתם רוצים למצוא. הן גם יהיו זמינות הרבה פחות, מכיוון שבעליהן מודעים לפוטנציאל שלהן בדיוק כמוכם, אך בשורה התחתונה, כל משקיע נדל"ן יודע, שאם מחפשים מספיק קרקעות להשקעה, ואם משקיעים בכך מספיק זמן ומאמץ, בסופו של דבר מוצאים את הקרקע המיוחלת, הקרקע שתוכל לשנות את חייכם בתוך טווח של עשור או שניים. 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
דירות קבלן או דירות יד שניה – מה נכון יותר?
רכישת דירות קבלן היא רכישה שונה מדירות יד שניה. לכל בחירה יש את היתרונות, החסרונות והמאפיינים שלה, ועליכם לבחון כל מקרה לגופו.
קרא את הכתבה

קרקעות להשקעה – דברים שכדאי לדעת על שטחים למכירה
בעולם של קרקעות להשקעה תוכלו לפגוש אין ספור הזדמנויות והצעות מפתות, אך כדי להצליח באמת, יהיה עליכם לבחון כל הצעה בצורה מפוכחת ומקצועית.
קרא את הכתבה

קרקעות להשקעה – מביטים אל האופק
בכל הקשור לתחום של קרקעות להשקעה, ישנה חשיבות רבה לנתונים הנוכחיים של הקרקע, אך לא פחות מכך לתחזית רחוקת הטווח עבור אותה הקרקע.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות